Regulamin sklepu internetowego wapro-b2b.pl
I. Definicje
§ 1
- W niniejszym regulaminie, zwanym dalej „Regulaminem”, pod poniższymi pojęciami należy rozumieć:
- „Sklep” – sklep internetowy działający za pośrednictwem witryny www dostępnej w Internecie pod adresem wapro-b2b.pl
- „Sprzedawca” – właściciel Sklepu, tj. firma Iteron Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (04-697), ul.Mrówcza 243 wpisana do KRS: 0000404224, NIP: 9522117036, REGON: 145909880;
- „Użytkownik” – każdy internauta, który zawarł ze Sprzedawcą umowę o korzystanie ze Sklepu i założył w ten sposób Konto;
- „Konto” – konto Użytkownika założone przez niego w Sklepie zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie, umożliwiające składanie zamówień na towar znajdujący się w Sklepie;
- „Konsument” – osoba zdefiniowana w przepisie art. 221 Kodeksu cywilnego, tj. osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą.
II. Postanowienia ogólne
§ 2
- Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, w tym założenia Konta, oraz zawierania i wykonywania umów sprzedaży towarów za pośrednictwem Sklepu.
§ 3
- Sprzedawca prowadzi sprzedaż w Sklepie za pośrednictwem sieci Internet. Treści prezentowane na stronie i podstronach Sklepu, a w szczególności ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje nie są ofertą w rozumieniu przepisów art. 66 i 661 Kodeksu cywilnego, lecz zaproszeniem do składania ofert.
- W związku z powyższym Sprzedawca może zmieniać ceny towarów aż do momentu zawarcia umowy sprzedaży z Użytkownikiem.
- Sprzedawca realizuje zamówienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jak i poza jej granicami.
- Prezentowane w Sklepie zdjęcia towarów nie oddają ich rzeczywistych rozmiarów i mają charakter informacji wizualnej.
§ 4
Do prawidłowego korzystania ze Sklepu niezbędne jest:
- posiadanie komputera, laptopa lub innego urządzenia multimedialnego;
- posiadanie dostępu do sieci Internet;
- korzystanie ze standardowego oprogramowania w postaci systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, przy czym przeglądarka internetowa powinna obsługiwać pliki „cookies" (szczegółowe zasady wykorzystania plików cookies znajdują się tutaj.)
- posiadanie własnego, aktywnego adresu poczty elektronicznej.
- przypadku braku spełnienia powyższych wymogów korzystanie ze Sklepu może być utrudnione lub niemożliwe.
§ 5
- Podmiotem upoważnionym do składania zamówień na towar znajdujący się w Sklepie jest Użytkownik, a więc każdy internauta, który zawarł ze Sprzedawcą umowę o korzystanie ze Sklepu i założył w ten sposób Konto, za pośrednictwem, którego może składać zamówienie na towar znajdujący się w Sklepie.
III. Rejestracja i założenie Konta
§ 6
- Rejestracja i założenie Konta w Sklepie jest bezpłatne.
- Konto mogą założyć: osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, a zatem osoby pełnoletnie nieubezwłasnowolnione lub osoby, które uzyskały pełnoletność poprzez zawarcie małżeństwa.
- Każdy Użytkownik może założyć w Sklepie tylko jedno Konto.
- Rejestracja i założenie Konta wymaga uprzedniej akceptacji Regulaminu przez Użytkownika.
§ 7
- Osoba chcąca założyć w Sklepie Konto, wypełnia i wysyła do Sprzedawcy odpowiedni formularz rejestracyjny, znajdujący się na podstronie Sklepu. Formularz rejestracyjny stanowi ofertę Sprzedawcy skierowaną do przyszłego Użytkownika w przedmiocie zawarcia umowy o korzystanie ze Sklepu.
- W formularzu rejestracyjnym przyszły Użytkownik zobowiązany jest do podania następujących danych: imię, nazwisko, numer telefonu, adres zamieszkania, adres e-mail, oraz hasło. W przypadku rejestracji podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, niezbędne jest podanie również, nazwy firmy oraz numeru NIP.
- Zabronione jest dodawanie w formularzu rejestracyjnym treści o charakterze bezprawnym.
- Do wysłania formularza rejestracyjnego i zakończenia procedury rejestracyjnej w Sklepie, niezbędna jest akceptacja Regulaminu oraz złożenie oświadczenia w przedmiocie przetwarzania danych osobowych. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych oraz na przesyłanie informacji handlowej jest dobrowolne i nie jest konieczne do zawarcia umowy o korzystanie ze Sklepu i założenia Konta.
- Wysłanie formularza rejestracyjnego do Sprzedawcy stanowi przyjęcie oferty Sprzedawcy na zawarcie umowy o korzystanie ze Sklepu. Przyjęcie oferty Sprzedawcy powoduje zawarcie umowy o korzystanie ze Sklepu.
- Sprzedawca zobowiązuje się umożliwić Użytkownikowi edycję w Koncie informacji, których podanie jest niezbędne do rejestracji w Sklepie. Za pośrednictwem Konta możliwa jest również zmiana hasła do Konta.
§ 8
- Umowa o korzystanie ze Sklepu zawarta jest na czas nieokreślony.
§ 9
- Sprzedawca jest uprawniony do wypowiedzenia umowy o korzystanie ze Sklepu w przypadku:
- Wypowiedzenie może nastąpić w formie pisemnej bądź mailem na adres e-mail Użytkownika podany na Koncie.
- zakończenia przez Sprzedawcę prowadzenia Sklepu;
- zakończenia przez Sprzedawcę prowadzenia działalności gospodarczej;
- zmiany przez Sprzedawcę przedmiotu prowadzonej działalności gospodarczej;
§ 10
- Użytkownik może wypowiedzieć umowę o korzystanie ze Sklepu w każdej chwili.
- Wypowiedzenie następuje poprzez oświadczenie złożone pisemnie na adres Sprzedawcy podany w Regulaminie lub mailowo na adres e-mail: sklep@wapro-b2b.pl
- Konto zostanie usunięte niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania takiego oświadczenia przez Sprzedawcę.
§ 11
- Reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu oraz Konta można składać mailowo na adres: sklep@wapro-b2b.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy podany w Regulaminie.
IV. Złożenie i przyjęcie zamówienia
§ 12
- Przedmiotem zamówień składanych przez Użytkownika za pośrednictwem Konta mogą być towary znajdujące się w zaproszeniu do składania ofert na stronie internetowej Sklepu i na jej podstronach.
- Użytkownik może składać zamówienia na towary znajdujące się w Sklepie za pośrednictwem Konta przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
§ 13
- W celu złożenia zamówienia za pośrednictwem Konta, Użytkownik wybiera towary znajdujące się na stronie internetowej Sklepu i na jej podstronach. Po dokonaniu wyboru towaru, Użytkownik poprzez kliknięcie na opcję „Dodaj do koszyka” zamieszcza towar w wirtualnym koszyku. Będąc zalogowanym na Koncie, Użytkownik może przeglądać zawartość swojego koszyka oraz dodawać lub usuwać z koszyka wybrany towar. Po podjęciu decyzji o założeniu zamówienia, Użytkownik dokonuje wyboru sposobu płatności za towar oraz wyboru sposobu dostawy zakupionego towaru. Zamówienie zostaje złożone po kliknięciu przez Użytkownika na opcję „Złóż zamówienie”.
- Po złożeniu zamówienia za pośrednictwem Konta, na adres poczty elektronicznej Użytkownika zostanie przesłana wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
- Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, Sklep w ramach realizacji umowy z Kupującym jest zobowiązany przesłać Kupującemu na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia.
V. Płatności i cena
§ 14
- Sklep przewiduje następujące formy płatności za towar, do wyboru przy składaniu zamówienia za pośrednictwem Konta
-
- płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy prowadzony przez mBank o numerze: 85 1140 2004 0000 3402 8214 8648
- płatność elektroniczna za pośrednictwem serwisu PayU.pl obsługiwanego przez PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, 60-166 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000274399, NIP: 7792308495, kapitał zakładowy w wysokości: 4.000.000 zł w całości opłacony oraz płatność elektroniczna za pośrednictwem serwisu przelewy24.pl obsługiwana przez firmę DialCom24 Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Kanclerska 15.
- za pobraniem.
- Wraz z towarem Sprzedawca przesyła dokument sprzedaży.
- Dokumentem sprzedaży jest paragon albo faktura, wedle wyboru Użytkownika.
- Wszystkie ceny towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT oraz nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy podawane są w trakcie składania zamówienia i dodawane są do ceny towaru.
- Wysyłka listem poleconym produktów wartościowych odbywa się na własną odpowiedzialność klienta.
§ 15
- Koszty przesyłek sklepu internetowego podane są w koszyku podczas składania zamówienia z obowiązkiem zapłaty
VI. Termin realizacji zamówienia
§ 16
- Realizacja zamówienia następuje za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty pPolskiej , na adres wskazany w składanym przez Użytkownika zamówieniu.
- Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych licząc od dnia potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji, chyba że w opisie zamawianego towaru lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin realizacji zamówienia.
- Termin realizacji zamówienia, podany w ustępie poprzedzającym, należy liczyć następująco:W przypadku niemożności realizacji zamówienia w podanym terminie, Użytkownik zostanie niezwłocznie poinformowany na adres poczty elektronicznej o tym fakcie oraz o przewidywanym terminie realizacji zamówienia (nie dłuższym jednak niż 30 dni od dnia złożenia zamówienia). W takim przypadku Użytkownik, będący Konsumentem, może odstąpić od umowy na zasadach przewidzianych w § 16 ust. 1.
- w przypadku wyboru przez Użytkownika sposobu płatności przelewem albo płatności elektronicznej – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy;
- w przypadku wyboru przez Użytkownika sposobu płatności za pobraniem – od dnia potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji.
VII. Gwarancja
§ 17
- Wszystkie towary dostępne w sklepie internetowym wapro-b2b.pl są gwarancją producenta.
- Oprogramowanie komputerowe nie podlega gwarancji / rękojmi. Wszystkie prawa i ograniczenia licencjobiorcy zawarte są w umowie licencyjnej danego pakietu oprogramowania. W przypadku oprogramowania Asseco WAPRO treść umowy licencyjnej znajduje się na stronie internetowej producenta, pod adresem http://www.wapro.pl/umowa-licencyjna a w przypadku oprogrmowania Mistral i MS Systems pod adresem: http://mistral.net.pl/umowa-licencyjna
- Urządzenia fiskalne - okres gwarancji i rękojmi wynowi 12 miesięcy.Warunki i koszty serwisu ustala serwis urządzenia fiskalnego
- Sprzęt komputerowy z wyłączeniem urządzeń fiskalnych - okres gwarancji i rekojmi wynosi 12 miesięcy w przypadku firm i 24 miesiące w przypadku klientów detalicznych.
VIII. Zwroty i reklamacje
§ 18
- Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
- Mogą Państwo wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy dostępny na naszej stronie internetowej (tutaj) lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Skutki odstąpienia od umowy : W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów.
§ 19
- REKLAMACJA. W przypadku gdy reklamujesz zakupiony towar, wykonaj następujące czynności:
- I Sposób. Odwiedź nas i przy pomocy sprzedawcy wypełnij wniosek reklamacyjny. W zależności od danego artykułu wniosek będzie rozpatrzony w ciągu kilku minut bądź kilku dni.
- II Sposób. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub e-mailowo (tel. 724 888 427 , e-mail: sklep@wapro-b2b.pl - pn-pt 9-16). Opisz problem i swoje oczekwiania co do załatwienia raklamacji lub Opisz problem, opis włóż do przesyłki wraz z reklamowanym produktem i odeślij do nas na adres: Iteron Sp. z o.o., ul. Mrówcza 243, 04-697 Warszawa
IX. Dane osobowe
§ 20
- Użytkownik chcący założyć Konto, w trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), podanych w formularzu rejestracyjnym wyłącznie w celu realizacji umowy o korzystanie ze Sklepu oraz w celu związanym z zawarciem i wykonywaniem umów sprzedaży towarów w oparciu o składane przez Użytkownika zamówienia za pośrednictwem Sklepu.
- Użytkownik może również wyrazić zgodę na przetwarzanie przez Sprzedawcę podanych w formularzu rejestracyjnym danych osobowych w celach marketingowych i reklamowych, w tym na otrzymywanie od Sprzedawcy informacji o charakterze reklamowym lub handlowym za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
- Użytkownikowi przysługują uprawnienia wynikające z przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, w tym w szczególności:Podanie danych osobowych w formularzu rejestracyjnym jest dobrowolne. Niepodanie danych osobowych w rubrykach zaznaczonych gwiazdką w formularzu rejestracyjnym uniemożliwi założenie Konta i tym samym uniemożliwi korzystanie ze Sklepu.
- prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania;
- prawo do informacji o przewidywanych odbiorcach lub kategoriach odbiorców danych, którymi są wyłącznie pracownicy Sprzedawcy;
- prawo do żądania zaprzestania przetwarzania swoich danych.
X. Zastrzeżenia prawne
§ 21
- Wszystkie teksty, zdjęcia, nazwy własne oraz opisy towarów w Sklepie są chronione prawem autorskim. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub prezentacji na innych stronach internetowych bez zgody Sprzedawcy.
XI. Postanowienia końcowe
§ 22
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy powszechnie obowiązujące.
- Regulamin może być zmieniony przez Sprzedawcę w drodze zamieszonej na stronie internetowej Sklepu nowej jego wersji. W takiej sytuacji na adres poczty elektronicznej Użytkownika Sprzedawca prześle oświadczenie o wypowiedzeniu dotychczasowych postanowień Regulaminu wraz z treścią postanowień zmienianych. Okres wypowiedzenia dotychczasowych postanowień Regulaminu wynosi 30 dni od dnia przesłania wypowiedzenia na adres poczty elektronicznej Użytkownika. Zmienione postanowienia Regulaminu wchodzą w życie z upływem okresu wskazanego w zdaniu poprzedzającym. Jakiekolwiek zmiany Regulaminu nie są skuteczne w stosunku do zamówień składanych przed wejściem w życie zmian w Regulaminie – do takich zamówień stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązującego w dniu złożenia zamówienia.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 24.12.2014 r.